Spark betekent echt persoonlijke aandacht. Er wordt gelet op je houding en blessures. En je traint buiten, in kleine groepen. Het is heerlijk om buiten te sporten. En regen of kou, het moment dat je naar buiten stapt is even lastig maar het geeft echt super veel energie!

Pien

Deze manier van coachen, het bewust en effectief trainen maken Spark Sport voor mij de ideale sportaanbieder.

Annemarie

Bij Spark wordt er goed op je houding gelet en hoe je de oefeningen uitvoert. Ik sport zelf nu al 3 jaar bij Spark en elke keer zijn er toch weer verbeterpunten. Door de afwisseling van spiertraining en conditie is er een leuke diversiteit in oefeningen waardoor het nooit een sleur wordt. Ook het aanbod van de Tabata is super fijn, in een half uur heb je écht een uitdagend sportmoment!

Prettig vind ik dat de groepen wat kleiner zijn. Persoonlijke aandacht van de coach en mensen die je, na een tijd, ook zo'n beetje kent. Naast de oefeningen waarbij iedereen gefocust is, is ook genoeg ruimte voor relativering en plezier. Het is een goede mix van flexibiliteit en vrijheid maar ook zo persoonlijk dat je gemist wordt als je eens een paar weken niet komt - dat helpt om het dan weer op te pakken 😊 Judith

Ik ben begin 70 en woon in Frankrijk. Sinds maart dit jaar de online trainingen (via Zoom), bestemd voor 60+. Hier in Frankrijk is geen aanbod om aan mijn spierkracht te werken en was het ideaal dat Spark de trainingen online ging geven waardoor ik eenvoudig mee kon doen. Ik heb al jaren polyneuropathie. Hierdoor werken zenuwen op meerdere plaatsen in mijn lichaam niet goed. En is het heel belangrijk om te blijven bewegen en spierkracht te behouden. Ik vond het wel spannend om ermee te beginnen. Kan ik het wel? Wordt er wel goed op mij gelet en ga ik over grenzen heen?
 
De oefeningen worden op een prettige manier live door een coach gegeven. Die corrigeert en doordat we de oefening 2 of 3x herhalen heeft het meer effect. De trainingsduur van 45 minuten is erg prettig en doordat de trainingen 2x per week worden gegeven houd ik dat ritme goed vol.
Daarbij komt ook de ademhalingstechniek aanbod. Iets wat ikzelf heel prettig vind, want ik realiseerde me dat ik vaak verkeerd om ademde of mijn adem ging vasthouden.
 
Nu na 2,5 maand 2x in de week trainen is mijn spierkracht duidelijk toegenomen en mijn evenwicht verbeterd. Zelfs het afrollen van mijn linkervoet is zo veel beter! Het is een goede stimulans om nu met veel enthousiasme verder te gaan en stap voor stap die coördinatie, balans en spierkracht nog verder te verbeteren.
Marlot

Wat zo ontzettend fijn is bij Spark dat is dat de trainingen zo zijn ingericht dat je op je eigen niveau mee kunt doen. Doordat de groepen niet te groot zijn hebben de trainers oog voor je, dus je voelt je serieus genomen. Verder is het heel gezellig, even een theetje na het sporten en bijkletsen. Als je twijfelt om in het park te gaan sporten dan wil ik je zeker aanraden eens met ons mee te doen.

Dorien

Sinds ik train bij Spark Sport ervaar ik meer kracht, balans en controle. Ik merk dat met name als ik hardloop in het bos. In het voorjaar wil ik weer meer gaan wielrennen. Dan hoop ik eindelijk als eerste op de Ruiterberg boven te komen :). De groep is leuk gemixt, mannen en vrouwen. Iedereen heeft zijn eigen aandachtspunten waar de coach goed mee omgaat.

Han

× Stuur ons een WhatsApp