Spark Personal Training

Je hebt een doel. Afvallen. Of juist specifiek werken aan je kracht. Conditie. Snelheid.
Én je wilt zeker weten dat je het volhoudt. Dan zoek je maatwerk voor je lijf. En iemand naast je die weet waar hij het over heeft. Van BMI tot loopschoen en motivatie tijdens een druilerige dinsdag.

Ik? Een personal trainer?

Dat klinkt inderdaad een beetje als voer voor BN’ers. Vergeet die term.
Ik ben voor jou gewoon Mickey en ik help je graag jouw persoonlijke doel te behalen. In een paar weken, of gedurende langere tijd.
Personal trajecten zijn vaak mooie trajecten, waarin ik iemand naar dat ene punt op de horizon toe zie groeien.
Dus ja, een personal trainer is ook iets voor jou!

Wat doe je dan?

Afhankelijk van jouw doel ga ik met je aan de slag. Een nulmeting (BMI, vetpercentage, gewicht, fitheid, bloeddruk en lenigheid) is een goed begin en een belangrijke leidraad voor de training.
Daarna? Dan pakken we de agenda’s om work-outs in de frisse buitenlucht in te plannen. Een afspraak met mij is eigenlijk gewoon een afspraak met je lijf.

Sorry, ik twijfel nog…

En dat is goed! Deze stap zet je ook niet zomaar via een klik op je muis.
Laten we gewoon eens afspreken. Kijken of het klikt. Horen wat je zoekt.
Koffie doen? Of een lunch bij het Griftpark?

Ik ben veel buiten aan het bewegen (that’s my job) maar als je me mailt hoor je snel van me: info@sparksport.nl.
Een Whatsapp-je kan natuurlijk ook: 06 51096201.

Ik zie je buiten!

Mickey Pigeaud

 

 

Je hoofd lekker leeg en je lijf vol energie!

Spark Sport heeft drie verschillende groepstrainingen: Core, Interval & Tabata. Effectieve work-outs voor je hele lichaam, maar elk met een andere focus. Bij alle trainingen staat kracht centraal maar worden de accenten anders gelegd. Meer op core of conditie.  In de training bepaalt de coach jouw niveau en zorgt dat de oefeningen voor jou de juiste uitdaging hebben en bijdragen aan jouw (sport)doel. Of je nu ervaren bent of net start.

 

Core - stabiliteit & kracht
In deze training werk je aan je stabiliteit, coördinatie, balans en kracht. Een effectieve training voor je hele lichaam waar de focus ligt op je core. Lees meer >>

Interval - kracht & conditie
In deze training werk je aan cardio en kracht. Het is een effectieve training voor je hele lichaam waar krachtoefeningen afgewisseld worden met loopoefeningen. Lees meer >>


Tabata - korte, krachtige intensieve training
In de tabata training (High Intensity Interval Training - HIIT) train je in 30 minuten je hele lichaam. De serie uitdagende oefeningen worden afgewisseld met hardloopelementen.  Lees meer >>

 

Vitaliteit - bewust voor de wat oudere sporten
De vitaliteit training is gericht op de mensen die merken dat hun lichaam ouder wordt. In deze training werk je aan je conditie, kracht, balans en lenigheid. Het is een effectieve training voor je hele lichaam waarbij we rekening houden met de ongemakken van het ouder worden, onder andere de afbraak van spier- en botweefsel. 

Hardlooptraining
In de hardlooptraining werk je voornamelijk aan je conditie. In deze hardlooptraining lopen we langere stukken achter elkaar. Hierbij blijven we niet op 1 plek. Het doel van deze training is sneller een bepaalde afstand te kunnen lopen en/of langer te kunnen lopen.  Er wordt gelet wordt er op houding en looptechniek. Daarnaast worden er ook nog wat krachtoefeningen gedaan.

 

Interval
Spark Clinics

Meld je aan voor de trainingen

Doe mee