Spark Sport heeft drie verschillende groepstrainingen: Core, Interval & Tabata. Effectieve work-outs voor je hele lichaam, maar elk met een andere focus. Bij alle trainingen staat kracht centraal maar worden de accenten anders gelegd. Meer op core of conditie.  In de training bepaalt de coach jouw niveau en zorgt dat de oefeningen voor jou de juiste uitdaging hebben en bijdragen aan jouw (sport)doel. Of je nu ervaren bent of net start.

 

Core - stabiliteit & kracht
In deze training werk je aan je stabiliteit, coördinatie, balans en kracht. Een effectieve training voor je hele lichaam waar de focus ligt op je core. Lees meer >>

Interval - kracht & conditie
In deze training werk je aan cardio en kracht. Het is een effectieve training voor je hele lichaam waar krachtoefeningen afgewisseld worden met loopoefeningen. Lees meer >>


Tabata - korte, krachtige intensieve training
In de tabata training (High Intensity Interval Training - HIIT) train je in 30 minuten je hele lichaam. De serie uitdagende oefeningen worden afgewisseld met hardloopelementen.  Lees meer >>

 

Vitaliteit - bewust voor de wat oudere sporten
De vitaliteit training is gericht op de mensen die merken dat hun lichaam ouder wordt. In deze training werk je aan je conditie, kracht, balans en lenigheid. Het is een effectieve training voor je hele lichaam waarbij we rekening houden met de ongemakken van het ouder worden, onder andere de afbraak van spier- en botweefsel. 

Hardlooptraining
In de hardlooptraining werk je voornamelijk aan je conditie. In deze hardlooptraining lopen we langere stukken achter elkaar. Hierbij blijven we niet op 1 plek. Het doel van deze training is sneller een bepaalde afstand te kunnen lopen en/of langer te kunnen lopen.  Er wordt gelet wordt er op houding en looptechniek. Daarnaast worden er ook nog wat krachtoefeningen gedaan.

 

Interval
Spark Clinics