Spark Sport heeft drie verschillende groepstrainingen: Core, Interval & Tabata. Effectieve work-outs voor je hele lichaam, maar elk met een andere focus. Bij alle trainingen staat kracht centraal maar worden de accenten anders gelegd. Meer op core of conditie.  In de training bepaalt de coach jouw niveau en zorgt dat de oefeningen voor jou de juiste uitdaging hebben en bijdragen aan jouw (sport)doel. Of je nu ervaren bent of net start.

 

Core - stabiliteit & kracht
In deze training werk je aan je stabiliteit, coördinatie, balans en kracht. Een effectieve training voor je hele lichaam waar de focus ligt op je core. Lees meer >>

Interval - kracht & conditie
In deze training werk je aan cardio en kracht. Het is een effectieve training voor je hele lichaam waar krachtoefeningen afgewisseld worden met loopoefeningen. Lees meer >>


Tabata - korte, krachtige intensieve training
In de tabata training (High Intensity Interval Training - HIIT) train je in 30 minuten je hele lichaam. De serie uitdagende oefeningen worden afgewisseld met hardloopelementen.  Lees meer >>

 

Vitaliteit - bewust sporten
De vitaliteit training is gericht op de mensen die lang niet gesport hebben, vanuit een blessure komen of die merken dat hun lichaam ouder wordt. In deze training werk je aan je conditie, kracht, balans en lenigheid. Het is een effectieve training voor je hele lichaam waarbij we rekening houden met jouw lichamelijke uitdagingen en ongemakken.

 

Interval
Spark Clinics